plumbbobs

Alla inlägg under maj 2014

Av Ella - 17 maj 2014 11:30

Här är - om ni missat den, den nya sims 4-videon! Tycker själv att det ser väldigt bra ut, jag menar... Kan ni tänka er hur det här kommer bli med lite cc? Hursomhelst, jag har ju varit lite... Oaktiv. Det har berott på att jag har ganska mycket i skolan nu, sista veckorna men jag lovar - det kan bara bli bättre!

Av Ella - 9 maj 2014 12:30

     

Dessa klädesplagg finns här.

Av Ella - 8 maj 2014 12:30

         

Du kan hitta detta hår - och fler, här!

Av Ella - 7 maj 2014 15:01


    

  

 

 

Har ju inte haft särskilt bra uppdatering nu på ett tag, och projektet går inte heller direkt lysande - blir faktiskt lite småsur över att jag inte riktigt lyckas med det. I nuläget så kan jag bara dela med mig av min otroligt gamla sim Mirabelle Rodagård som jag älskade att spela med då jag börjat spela med CC... Hursomhelst, har börjat spela på en legacy lite grann som jag kan dela med mig av - antar jag.. 

Av Ella - 3 maj 2014 08:30

 

Bloggen har varit ganska oaktiv ett litet tag nu, eftersom att jag startat ett större projekt till bloggen! Jag själv tror faktiskt att det kan bli riktigt kul att läsa, men det kommer nog att ta lite tid att få klart det hela. Men, förhoppningsvis kommer jag nog kunna trycka in lite fler inlägg - och snart är det ju sommarlov också och då har jag all tid i världen (förhoppningsvis). Förlåt om det här inlägget blev lite tråkigt, men tänkte åtminstone försöka dela med mig lite grann om vad som händer just nu... 

Ovido - Quiz & Flashcards