plumbbobs

Alla inlägg under juni 2014

Av Ella - 30 juni 2014 12:30

         

6# - Någon du kännner.


Så, när jag såg vad temat för simmen idag var, så visste jag direkt vem jag skulle försöka skapa (och som vanligt är nyckelordet försöka) - min bästa vän Hanna (som dock borde vara en tonåring, men gjorde henne ändå som ungdom hehe). Jag är inte jättenöjd med ansiktsformen, men resten av ansiktet och klädstilen ser faktiskt ut som henne!


Egenskaper:

¤ Bra sinne för humor.

¤ Fotograföga.

¤ Vänlig.

¤ Virtous.

¤ Hundperson. 

Av Ella - 30 juni 2014 10:30

       

De här kläderna kan du hitta här!

Av Ella - 29 juni 2014 11:30

     

5# - Samma stil som en annan simmer


Så, det kanske inte märks, men jag försökte 'härma' Fanny's stil av simmar, men insåg snabbt att hennes simmar kan se så olika ut från inlägg till inlägg ( på ett bra sätt, självklart). Men, jag är ganska nöjd med Emelie - som simmen heter. 


Egenskaper: 

¤ Bokmal.

¤ Blyg.

¤ Geni.

¤ Fegis. 

¤ Hundälskare.

Av Ella - 29 juni 2014 10:30

           Dessa kläder finns här!

Av Ella - 28 juni 2014 12:30

       

4# - Berrysim.


Ärligt talat, Berrysims är nog en av de coolaste idéerna någonsin, och jag förstår inte riktigt hur man lyckas komma på sådant. Men, jag skapade en med glädje, och hennes namn är Iris Pond Lilly, och jag är faktiskt väldigt förtjust i henne!


Egenskaper:


¤ Avantgardist.

¤ Upprorisk.

¤Artistisk.

¤ Grubblande.

¤ Hetlevrad.


Av Ella - 28 juni 2014 10:30

         

Dessa object finns här!

Av Ella - 27 juni 2014 12:30

       

3# - Favoritkaraktär.


Jag hade ärligt talat lite svårt att välja vilken karaktär jag skulle ta - jag ser kanske på lite för många serier för mitt eget bästa, men jag valde tillslut att försöka återskapa Rose Tyler, men hon blev inte helt perfekt (Jag kan verkligen inte göra simverisioner av människor). Men trots det är jag rätt nöjd...


Egenskaper:


¤ Äventyrlig.

¤ Tursam.

¤ Lätt imponerad.

¤ Ivrig.

¤ Modig. 


Av Ella - 27 juni 2014 10:30

 

Den här klädseln kan du hitta här!

Skapa flashcards