plumbbobs

Direktlänk till inlägg 10 december 2014

Bloggen verkar bara stå och samla damm...

Av Ella - 10 december 2014 16:47

Detta är någonting jag insett, jag börjar känna att det kanske är dags att ta tillbaka denna blogg igen?

  

Den här 'pausen' började väl egentligen då sims 4 kom ut - då var det inte särskilt roligt att ta bilder då ljuset är oerhört dåligt, och sedan har jag liksom bara glömt bort att bloggen finns, ända fram till nu, då jag faktiskt känner mig ganska sugen på att försöka få igång allting igen! Så, vi får se hur det blir, men förhoppningsvis så kommer det här hålla sig! Hade tänkt prova på en PGC, så det här blir säkert jättekul..!

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ella - 18 juli 2014 16:44

  Okej, som min väldigt... Konstnärliga bild säger (som inte alls är inspirerad av Canavan's, nejdå), så kan man alltså få Ultimate Collection gratis. Allt man behöver göra är att registrera sitt The Sims 2 på sin Origin, som jag gjort! Om det är ...

Av Ella - 10 juli 2014 16:30

        11# - En seriefigur-inspirerad sim. Den här simmen blev otroligt sen, jag vet. Det här är Kayla, blev inte jättenöjd - förstod knappt hur jag skulle tolka temat ens, men hon blev som hon blev: tänkte mig en sådan där karaktär i teckna...

Av Ella - 4 juli 2014 12:30

      10# - Ett monster Jag vet inte riktigt om den här simmen räknas som ett 'monster', men ändå... Jag vet inte riktigt vad jag ska säga om den, den har inget namn och egentligen inga egenskaper. Okej, förlåt mig om den är lite... Ja, vad sk...

Av Ella - 4 juli 2014 10:30


                    Världen finns här!

Av Ella - 4 juli 2014 10:30


                    Världen finns här!

Skapa flashcards