plumbbobs

Direktlänk till inlägg 15 april 2014

Gemma & Anna-Belle - Första Dagen

Av Ella - 15 april 2014 11:30


 

Det första Gemma gjorde då de anlände var bara att rusa därifrån, till bokhandeln.

Anna-Belle däremot hälsade på de flesta av deras rumskompisar.  

   


 

Då Gemma kommer tillbaka så försöker hon (trots att hon är lite socialt tafatt) att prata lite grann med en av pojkarna som finns i omgivningen.

 

Anna-Belle fortsätter prata med blondinen (som jag nu glömt namnet på), och de verkar komma väldigt bra överens, faktiskt.


 

Så, jag märkte efter ett tag att Gemma praktiskt tagit måste ha rusat ifrån den där Dean, eftersom att hon nu satt uppflugen på rummet de två flickorna skulle dela, och jag antog att hon skämt ut sig ordentligt...

 

Anna-Belle bestämde sig sedan för att gå på välkomstsaken (har glömt vad den heter, oops), medan Gemma valde att stanna hemma och jobba på sin logik-färdighet då det är teknik hon faktiskt går.


 

Hon tog några gratissaker...


 

Köpte några läskar...

 

Och hon tog två bilder själv. Hon verkade ärligt talat inte vara alltför brydd om att prata med lärare eller andra elever.

 

Sedan bestämde sig Anna-Belle för att ta sig hemåt, då hon fått nog av lärarna som stod och flörtade (?) i närheten av henne.

 

Medan Anna-Belle tog sig hemåt så lämnade faktiskt Gemma deras rum (shocker, jag vet), och lagade lite höstsallad...

 

Som hon sedan åt, självklart ensam. Sedan gick hon upp på rummet igen.

 

Anna-Belle verkade däremot ha annat än höstsallad i tankarna, heh..

 

Gemma fortsatte försöka höja sin logiska färdighet ett litet tag, innan hon gick i säng.

 

Anna-Belle bestämde sig tillslut för att äta lite - tyvärr så bestämde sig väl tydligen de tre personerna hon faktiskte presenterat sig för att hon inte fick sitta med dem...

 

Så, Anna-Belle tog sedan mod till sig, och pratade med Adam - som denne killen tydligen hette.

 

Hehe, men det gick kanske inte jättebra.

   

Sedan gick hon upp och lade sig, lite generad över det som hänt.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ella - 10 december 2014 16:47

Detta är någonting jag insett, jag börjar känna att det kanske är dags att ta tillbaka denna blogg igen?    Den här 'pausen' började väl egentligen då sims 4 kom ut - då var det inte särskilt roligt att ta bilder då ljuset är oerhört dåligt, och ...

Av Ella - 18 juli 2014 16:44

  Okej, som min väldigt... Konstnärliga bild säger (som inte alls är inspirerad av Canavan's, nejdå), så kan man alltså få Ultimate Collection gratis. Allt man behöver göra är att registrera sitt The Sims 2 på sin Origin, som jag gjort! Om det är ...

Av Ella - 10 juli 2014 16:30

        11# - En seriefigur-inspirerad sim. Den här simmen blev otroligt sen, jag vet. Det här är Kayla, blev inte jättenöjd - förstod knappt hur jag skulle tolka temat ens, men hon blev som hon blev: tänkte mig en sådan där karaktär i teckna...

Av Ella - 4 juli 2014 12:30

      10# - Ett monster Jag vet inte riktigt om den här simmen räknas som ett 'monster', men ändå... Jag vet inte riktigt vad jag ska säga om den, den har inget namn och egentligen inga egenskaper. Okej, förlåt mig om den är lite... Ja, vad sk...

Av Ella - 4 juli 2014 10:30


                    Världen finns här!

Ovido - Quiz & Flashcards