plumbbobs

Direktlänk till inlägg 19 april 2014

Gemma & Annabelle - Officiellt pojkvän och flickvän

Av Ella - 19 april 2014 11:30

 

När Gemma vaknade var hon... Otroligt hungrig.

Så hon gick ner och åt.

   

Sedan gjorde hon alla en tjänst och städade faktiskt lite grann.

 

Samtidigt som Gemma sedan gick upp för att ta en dusch vaknade Anna-Belle och gick ned till köket.

 

Gemma bestämde sig för att hon ville vara ännur

 

Anna-Belle åt lite frukost,

 

Sedan gick hon upp för att prata med sin nya vän (i sina underkläder av någon anledning), och fick att se henne, och Adam komma lite väl nära varann..

 

Gemma beslöt sig tydligen för att hon ville skapa en dejtingprofil!

 

Anna-Belle samlade mod till sig, och frågade om Adam ville bli hennes pojkvän...

 

Men... Man kan ju döma på hans ansiktsuttryck att han inte riktigt ville det.


 

Gemma läste lite ur sin sociala nätverks-bok.

 

Efter floppen hon fått av Dean så tog Anna-Belle med sig blondinen (som jag fortfarande inte kommer ihåg namnet på) ut, och de båda pratade lite grann. 


 

Sedan var det dags för Anna-Belle att gå till sin lektion, och av någon anledning gör hon alltid det här ansiktsuttrycket när hon går förbi en speciell rumskompis...

 

Gemma skickade några sms till en av sina rumskompisar..

Sedan kollade hon på några videor...

   

För att sedan bestämma sig för att kolla på den lilla, ganska dåliga tv:n istället.

 

Anna-Belle som slutat sin lektion passade på att presentera sig för en av rebellerna, Shannon heter hon..

 

Gemma drack en läsk, och sedan var det dags att ta sig till sin lektion!

 

...Som hon verkade tycka var lite... Sådär. 

 

Alltså, älskar ansiktsuttrycken simmarna gör när de visar videos... 

  

 

När Anna-Belle kom hem bestämde hon säg för att ännu en gång försöka fråga chans på Dean, och denna gången sa han faktiskt ja! (Fick dock ingen bild på det)

    

Gemma fortsätter försöka prata med den här killen, Dean, men man kan ju se hur det går..

 

Men... Hon verkar ju ändå må helt okej.

 

Sedan gick hon och lade sig.

 

Anna-Belle diskade lite grann, 

  

Och sedan kröp också hon i säng.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ella - 10 december 2014 16:47

Detta är någonting jag insett, jag börjar känna att det kanske är dags att ta tillbaka denna blogg igen?    Den här 'pausen' började väl egentligen då sims 4 kom ut - då var det inte särskilt roligt att ta bilder då ljuset är oerhört dåligt, och ...

Av Ella - 18 juli 2014 16:44

  Okej, som min väldigt... Konstnärliga bild säger (som inte alls är inspirerad av Canavan's, nejdå), så kan man alltså få Ultimate Collection gratis. Allt man behöver göra är att registrera sitt The Sims 2 på sin Origin, som jag gjort! Om det är ...

Av Ella - 10 juli 2014 16:30

        11# - En seriefigur-inspirerad sim. Den här simmen blev otroligt sen, jag vet. Det här är Kayla, blev inte jättenöjd - förstod knappt hur jag skulle tolka temat ens, men hon blev som hon blev: tänkte mig en sådan där karaktär i teckna...

Av Ella - 4 juli 2014 12:30

      10# - Ett monster Jag vet inte riktigt om den här simmen räknas som ett 'monster', men ändå... Jag vet inte riktigt vad jag ska säga om den, den har inget namn och egentligen inga egenskaper. Okej, förlåt mig om den är lite... Ja, vad sk...

Av Ella - 4 juli 2014 10:30


                    Världen finns här!

Ovido - Quiz & Flashcards