plumbbobs

Direktlänk till inlägg 25 juni 2014

30 dagar - 30 simmmar!

Av Ella - 25 juni 2014 10:30

Eftersom att jag inte haft tillgång till bloggandet på ett tag, och nu börjar jag försöka att lite segt sätta igång igen, bestämde jag mig för att göra en 'challenge' som jag hittade på tumblr - skulle länka källan om jag kunde, men hittar tyvärr inte igen den. Den har helt enkelt teman för 30 simmar, alltså ett nytt tema för varje dag i en månad, och man ska göra en sim för varje tema (well duh). Hursomhelst tänkte jag visa de olika teman som finns här, och jag kommer försöka hinna göra första simmen idag ( - och komer den inte idag så kommer den imorgon :) )!

 


Dag 1: Simself.

Dag 2: Favorit-Kändis.

Dag 3: Favorit-Karaktär.

Dag 4: En Berrysweet-sim.

Dag 5: Samma stil som en annan simmer.

Dag 6: Någon du känner.

Dag 7: 'Redo' av en gammal sim.

Dag 8: En småbarns-sim (Får inte vara en bebis eller en sim som är född i spelet).

Dag 9: En Gamling-sim.

Dag 10: Ett monster.

Dag 11: En seriefigur-inspirerad sim.

Dag 12: Ett husdjur.

Dag 13: En ond sim.

Dag 14: En detetektiv-sim.

Dag 15: En galen katt-person-sim.

Dag 16: En sim baserad på en sak (t.ex stol, lampa)

Dag 17: Cheerleader-sim.

Dag 18: En 'Bachelor-sim'. (Skulle beskriva Bachelor som en nyutflyttad ungdomssim, ungefär)

Dag 19: En sim baserad på ett djur.

Dag 20: En superhjältesim.

Dag 21: En helgdags-baserad sim.

Dag 22: En 'oskuldsfull' sim.

Dag 23: En atlet-sim.

Dag 24: En nörd-sim.

Dag 25: En punk-sim.

Dag 26: En hippie-sim.

Dag 27: En sim baserad på ett mönster.

Dag 28: En lärare/lärarinna-sim.

Dag 29: En dock-sim.

Dag 30: Din 'sim-stil'!

 
 
Kimssims

Kimssims

30 juni 2014 23:45

Så rolig challange! Synd att några av sakerna är så sjukt svåra, blev lite rädd för att starta den i och med det hahah >.<

http://kimssims.blogg.se

Ella

10 juli 2014 16:29

Jo, tycker ju själv att den är väldigt trevlig - och lite stressig blir den ju i och med att man helst ska lägga upp en ny sim varje dag (vilket jag inte lyckas med hehe), men det är väldigt kul! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ella - 10 december 2014 16:47

Detta är någonting jag insett, jag börjar känna att det kanske är dags att ta tillbaka denna blogg igen?    Den här 'pausen' började väl egentligen då sims 4 kom ut - då var det inte särskilt roligt att ta bilder då ljuset är oerhört dåligt, och ...

Av Ella - 18 juli 2014 16:44

  Okej, som min väldigt... Konstnärliga bild säger (som inte alls är inspirerad av Canavan's, nejdå), så kan man alltså få Ultimate Collection gratis. Allt man behöver göra är att registrera sitt The Sims 2 på sin Origin, som jag gjort! Om det är ...

Av Ella - 10 juli 2014 16:30

        11# - En seriefigur-inspirerad sim. Den här simmen blev otroligt sen, jag vet. Det här är Kayla, blev inte jättenöjd - förstod knappt hur jag skulle tolka temat ens, men hon blev som hon blev: tänkte mig en sådan där karaktär i teckna...

Av Ella - 4 juli 2014 12:30

      10# - Ett monster Jag vet inte riktigt om den här simmen räknas som ett 'monster', men ändå... Jag vet inte riktigt vad jag ska säga om den, den har inget namn och egentligen inga egenskaper. Okej, förlåt mig om den är lite... Ja, vad sk...

Av Ella - 4 juli 2014 10:30


                    Världen finns här!

Ovido - Quiz & Flashcards