plumbbobs

Alla inlägg den 25 juni 2014

Av Ella - 25 juni 2014 12:00

       

#1 - Simself.

Jag är själv ganska nöjd med min simself, som då heter Ella. Den är inte jättelik, och jag har mycket att ändra på den, men den är åtminstone någorlunda lik! Jag gjorde Ella som en ungdom, trots att hon borde vara en tonåring (men jag ansåg att det var bättre om jag gjorde henne som en ungdom pga att alla mina sliders inte skulle funka annars).

Egenskaper:

¤ Barnslig.

¤ Soffpotatis.

¤ Hetlevrad.

¤ Tankspridd.

¤ Socialt tafatt.

Av Ella - 25 juni 2014 10:45

     

Du kan hitta tröjan här!

Av Ella - 25 juni 2014 10:30

Eftersom att jag inte haft tillgång till bloggandet på ett tag, och nu börjar jag försöka att lite segt sätta igång igen, bestämde jag mig för att göra en 'challenge' som jag hittade på tumblr - skulle länka källan om jag kunde, men hittar tyvärr inte igen den. Den har helt enkelt teman för 30 simmar, alltså ett nytt tema för varje dag i en månad, och man ska göra en sim för varje tema (well duh). Hursomhelst tänkte jag visa de olika teman som finns här, och jag kommer försöka hinna göra första simmen idag ( - och komer den inte idag så kommer den imorgon :) )!

 


Dag 1: Simself.

Dag 2: Favorit-Kändis.

Dag 3: Favorit-Karaktär.

Dag 4: En Berrysweet-sim.

Dag 5: Samma stil som en annan simmer.

Dag 6: Någon du känner.

Dag 7: 'Redo' av en gammal sim.

Dag 8: En småbarns-sim (Får inte vara en bebis eller en sim som är född i spelet).

Dag 9: En Gamling-sim.

Dag 10: Ett monster.

Dag 11: En seriefigur-inspirerad sim.

Dag 12: Ett husdjur.

Dag 13: En ond sim.

Dag 14: En detetektiv-sim.

Dag 15: En galen katt-person-sim.

Dag 16: En sim baserad på en sak (t.ex stol, lampa)

Dag 17: Cheerleader-sim.

Dag 18: En 'Bachelor-sim'. (Skulle beskriva Bachelor som en nyutflyttad ungdomssim, ungefär)

Dag 19: En sim baserad på ett djur.

Dag 20: En superhjältesim.

Dag 21: En helgdags-baserad sim.

Dag 22: En 'oskuldsfull' sim.

Dag 23: En atlet-sim.

Dag 24: En nörd-sim.

Dag 25: En punk-sim.

Dag 26: En hippie-sim.

Dag 27: En sim baserad på ett mönster.

Dag 28: En lärare/lärarinna-sim.

Dag 29: En dock-sim.

Dag 30: Din 'sim-stil'!

Ovido - Quiz & Flashcards