plumbbobs

Alla inlägg den 1 juli 2014

Av Ella - 1 juli 2014 12:30

     

7# - Redo av en gammal sim


Ni kanske kännner igen den här simmen från det här inlägget, eftersom att de på ett ungefär är exakt samma sim, alltså Mirabelle. Dock hade jag inte hjärta att göra så mycket ändringar, eftersom att hon trots allt är den äldsta simmen jag har i min korg och jag har spelat så himla mycket med henne tidigare. Men jag tordes ändra på allting, några minimala ändringar, men försökte fortfarande behålla hennes utseende så som det var tidigare. Men jag tycker definitivt att hon blev lite bättre än hon var då...


Egenskaper:

¤ Bra sinne för humor.

¤ Bokmal.

¤ Atletisk.

¤ Snobb.

¤ Karismatisk.

Av Ella - 1 juli 2014 10:30

     


 Denna Eyeliner kan du hitta här

Ovido - Quiz & Flashcards