plumbbobs

Alla inlägg den 10 juli 2014

Av Ella - 10 juli 2014 16:30

       

11# - En seriefigur-inspirerad sim.


Den här simmen blev otroligt sen, jag vet. Det här är Kayla, blev inte jättenöjd - förstod knappt hur jag skulle tolka temat ens, men hon blev som hon blev: tänkte mig en sådan där karaktär i tecknade serier/serietidningar, som är väldigt... Sprudlande. Hursomhelst, lite off topic men; jag har varit i Göteborg ett tag nu så stressade ihop en del simmar för den här utmaningen, men som de märks räckte inte tiden till och bloggen har stått väldigt stilla, och åker bort igen snart så både bloggen och utmaningen blir väl 'on hold' för tillfället men då jag kommer hem igen kommer jag försöka ta upp det hela igen, hehe (och jag kanske hinner skapa en eller två till simmar innan jag åker också).


Egenskaper:

¤ Barnslig.

¤ Bra sinne för humor.

¤ Socialt tafatt.

¤ Klumpig.

¤ Ivrig.

 

Ovido - Quiz & Flashcards